воскресенье, 13 мая 2012 г.

Atskaites punkts. Pārdevējam 3. Modulis „Profesijas remonts"

Pārdošanas menedžeru un pārdevēju apmācība

Moduļa mērķis:
  • Sniegt pārdevējam izpratni par to, kas ir viņa darba būtība, ko no viņa gaida klienti, un kāds ir viņa darba galvenais rezultāts. Parādīt personālam panākumu principu pārdošanā un to, kā strādā pārdevēji – čempioni.
  • Atklāt iemeslu visām grūtībām komunikācijā ar klientu.
  • Apmācīt pārdošanas menedžerus uzsākt komunikāciju ar jebkuru cilvēku un sarunāties par preci vai pakalpojumu viegli un ar komfortu.
  • Trenēt iemaņas sākotnēji kontaktēt ar klientu un iesaistīt viņu sarunā, neskatoties uz klienta aizdomīgumu un sākotnējo nevēlēšanos komunicēt.

Комментариев нет:

Отправить комментарий