Pārdošanas menedžeru un
pārdevēju apmācība
Moduļa
mērķis:
- Sniegt pārdevējam izpratni par to, kas ir
viņa darba būtība, ko no viņa gaida klienti, un kāds ir viņa darba
galvenais rezultāts. Parādīt personālam panākumu principu pārdošanā un to,
kā strādā pārdevēji – čempioni.
- Atklāt iemeslu visām grūtībām komunikācijā
ar klientu.
- Apmācīt pārdošanas menedžerus uzsākt
komunikāciju ar jebkuru cilvēku un sarunāties par preci vai pakalpojumu
viegli un ar komfortu.
- Trenēt iemaņas sākotnēji kontaktēt ar
klientu un iesaistīt viņu sarunā, neskatoties uz klienta aizdomīgumu un
sākotnējo nevēlēšanos komunicēt.
Комментариев нет:
Отправить комментарий