Uzņēmuma EKOCENTRS darbinieku rīcība
dzīvojamā nekustamā īpašuma (mājas, dzīvokļa) pirkšanas gadījumā
·
Situācijas novērtējums, noskaidrojot klienta vajadzības,
konsultācija.
Rezultāts:
Jūs iegūstat informāciju, kas nepieciešama, lai novērtētu reālo
situāciju un pieņemtu visefektīvāko lēmumu.
·
Regulāru reklāmas pasākumu nodrošinājums, tai skaitā
nekustamā īpašuma parādīšana.
Rezultāts:
Mūsu speciālists komunicē ar potenciālajiem pārdevējiem, izbrauc uz katru
objekta parādīšanas reizi. Darbs tiek pildīts līdz gala rezultātam.
·
Darījuma
finansiālā aspekta un iespējamo nodokļu analīze.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par to, kādi nodokļi un nodevas Jums būs jāsamaksā.
·
Darījuma stratēģijas izstrāde, pirkšanas shēmas formēšana.
Rezultāts:
Jūs iegūstat darījuma optimālu shēmu un saprotat, kā šis darījums notiks.
·
Nepieciešamības gadījumā (ja pārdevējam ir aizņēmuma līgums,
Jums nepieciešams kredīts u.tml.) rekomendācijas bankas izvēlē, palīdzības
sniegšana, konsultējoties ar banku, licencēta vērtētāja piesaistīšana objekta
novērtēšanai pēc bankas pieprasījuma, nepieciešamo izziņu un citu dokumentu
saņemšana, darījumu konta atvēršana, apdrošināšanas kompāniju rekomendācija
(brokera pakalpojumi), konsultācijas ķīlas, kredīta utt. jautājumos.
Rezultāts:
Jūs saņemat profesionālu palīdzību un atbalstu visos ar banku saistītos posmos.
·
Izziņu un citu dokumentu, kas nepieciešami darījuma
noslēgšanai, saņemšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat pilnu nepieciešamo dokumentu sarakstu, kā arī visu dokumentu
saņemšanai nepieciešamo institūciju darba laiku un atrašanās vietu
uzskaitījumu.
·
Pirkšanas-pārdošanas līguma projekta, kurā ir aizstāvētas
Jūsu intereses, izstrādāšana un
saskaņošana.
Rezultāts:
Jūs saņemat pirkšanas-pārdošanas līguma projektu, kurā ir aizstāvētas Jūsu
intereses.
·
Darījuma pavadīšana, parakstot pirkšanas-pārdošanas līgumu
un darījuma un hipotēkas nostiprinājuma lūgumu Zemesgrāmatā.
Rezultāts:
Jūs saņemt visus nepieciešamos skaidrojumus pirkšanas līguma un hipotēkas
līguma parakstīšanas procesā. Nepieciešamības gadījumā mēs koriģēsim Jums
pirkšanas līgumu.
·
Dokumentu iesniegšana Zemesgrāmatā, Zemesgrāmatas
Apliecības saņemšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat gatavus Zemesgrāmatas Apliecinājumus, netērējot laiku stāvēšanai
rindā.
·
Uzraudzība starp pārdevēju un pircēju savstarpējo norēķinu
laikā, nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus drošības
pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat speciāli Jums sagatavotu savstarpējo norēķinu kārtību, kas
maksimāli atbilst drošībai.
·
Līgumattiecību izveidošana ar komunālo pakalpojumu
piegādātājiem (Latvijas gāze, Latvenergo, namu pārvaldēm), visu pārdevēja
komunālo maksājumu rēķinu apmaksas pirms nekustamā īpašuma lietošanas termiņa
beigām kontrole, palīdzība pārdevējam deklarēties jaunajā dzīves vietā.
Rezultāts:
Jūs saņemat dokumentus par to, ka Jūsu iegādātajā nekustamajā īpašumā nav
parādu par komunālajiem maksājumiem, kas palikuši no iepriekšējiem
iedzīvotājiem, kā arī līgumus par komunālo pakalpojumu piegādi uz Jūsu vārda.
·
Palīdzība nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanā.
Rezultāts:
Jūs iegūstat pārliecību par to, ka nekustamais īpašums Jums ir nodots
vajadzīgajā komplektācijā.
• Nepieciešamības gadījumā jebkuru
speciālistu pieaicināšana speciālo pakalpojumu
sniegšanai – jebkura veida problēmu, kas saistītas ar nekustamā
īpašuma
(santehnikas, elektrības, slēdzenes, u.c.) ekspluatāciju novēršana.
Rezultāts: Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu
koordinātes, kuri pierādījuši savu kvalifikāciju sadarbībā ar citiem uzņēmuma
klientiem.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий