Uzņēmuma EKOCENTRS darbinieku rīcība,
pērkot komercobjektus.
·
Informēšana par visiem esošajiem objektiem, kuri atbilst
potenciālā pircēja
prasībām.
Rezultāts: Jūs saņemat informāciju
tikai par tiem objektiem, kuri reāli var tikt
pārdoti.
·
Objektu apskates organizācija.
Rezultāts: pēc tam, kad Jūs būsiet parakstījis
konfidencialitātes līgumu, mūsu speciālists noorganizēs objekta apskati. Jūs
iegūsiet piekļuvi objektam.
·
Darījuma finansiālā aspekta un par objektu maksājamo
nodokļu analīze.
Rezultāts: Jūs saņemat sākotnējo
informāciju par biznesa, kas tiek realizēts objektā, stāvokli vai neatkarīgu auditu, vai konsultācijas
ar mērķi sniegt Jums pilnu informāciju par darījuma finansiālo pusi.
·
Darījuma stratēģijas izstrāde, pārdošanas shēmas
sagatavošana.
Rezultāts: uz visu esošo datu pamata
mēs Jums piedāvājam optimālu darījuma shēmu.
·
Nepieciešamības gadījumā (aizņēmuma līguma esamība
pārdevējam, nepieciešamība Jums saņemt kredītu u.tml.) – ieteikumi bankas
izvēlē, palīdzības sniegšana konsultācijās ar banku, licencēta vērtētāja
pieaicināšana objekta novērtēšanai bankas vajadzībām, nepieciešamo izziņu un
citu dokumentu saņemšana, darījuma konta atvēršana, apdrošināšanas kompāniju
ieteikums (brokera pakalpojumi), konsultācijas ķīlas, kredīta utt.
jautājumos.
Rezultāts: Jūs saņemat profesionālu
palīdzību un atbalstu visos posmos, kas attiecas uz sadarbību ar banku.
·
Izziņu un citu darījuma noslēgšanai nepieciešamo dokumentu
saņemšana.
Rezultāts: Jūs saņemat pilnu
nepieciešamo dokumentu sarakstu, kā arī visu dokumentu saņemšanai
nepieciešamo institūciju darba laiku un atrašanās vietu uzskaitījumu.
·
Tāda pirkšanas-pārdošanas līguma izstrāde un saskaņošana,
kas atspoguļo darījuma būtību.
Rezultāts: Jūs saņemat pirkšanas-pārdošanas līguma
projektu, kurā ievērotas Jūsu intereses.
·
Darījuma uzraudzība pirkšanas-pārdošanas līguma un
nostiprinājuma lūguma Zemesgrāmatā parakstīšanas gaitā.
Rezultāts: Jūs saņemat visus nepieciešamos
skaidrojumus līguma parakstīšanas gaitā. Nepieciešamības gadījumā mēs veicam
līguma korekcijas.
·
Dokumentu iesniegšana Zemesgrāmatā, Zemesgrāmatas
Apliecības saņemšana (gadījumā, ja
tiek iegādātas kapitāldaļas – Latvijas Komercreģistrā).
Rezultāts: Jūs saņemat gatavas Zemesgrāmatas
Apliecības, netērējot laiku gaidīšanai rindā (kā arī nepieciešamības gadījumā
– izziņu no Latvijas Komercreģistra).
·
Savstarpējo norēķinu uzraudzība starp pārdevēju un
pircēju, nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus
drošības pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts: Jūs saņemat speciāli Jums izstrādātu
savstarpējo norēķinu kārtību, kas maksimāli atbilst drošībai.
·
Līgumattiecību izveidošana ar komunālo pakalpojumu
piegādātājiem (Latvijas gāze, Latvenergo, namu pārvaldes), visu komunālo maksājumu apmaksas kontrole
pirms objekta nodošanas pircējam.
Rezultāts: Jūs iegūstat dokumentus par
to, ka Jūsu iegādātajā objektā nav
parādu par komunālajiem pakalpojumiem, kā arī nodibinātas līgumattiecības ar komunālo pakalpojumu piegādātājiem šajā objektā uz sava
vārda.
·
Klātbūtne nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas
akta parakstīšanā.
Rezultāts: Jūs saņemat pārliecību par to, ka objekts nodots Jums
vajadzīgajā
komplektācijā.
·
Nepieciešamības gadījumā jebkuru speciālistu pieaicināšana
speciālo pakalpojumu sniegšanai –
jebkura veida problēmu, kas saistītas ar nekustamā īpašuma (santehnikas,
elektrības, slēdzenes, u.c.) ekspluatāciju novēršana.
Rezultāts:
Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu koordinātes, kuri pierādījuši savu
kvalifikāciju sadarbībā ar citiem
uzņēmuma klientiem.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий