Uzņēmuma EKOCENTRS
darbinieku rīcība, mainot nekustamo īpašumu
(neprivatizēts valsts vai pašvaldības
īpašums)
·
Situācijas novērtējums, noskaidrojot klienta vajadzības,
konsultācija.
Rezultāts:
Jūs iegūstat informāciju, kas nepieciešama, lai novērtētu reālo
situāciju un pieņemtu visefektīvāko lēmumu.
·
Fotosesija.
Rezultāts:
Profesionāli izpildītas Jūsu nekustamā īpašuma fotogrāfijas, kas atspoguļo tā
labākās puses.
·
Nekustamā īpašuma dokumentu studēšana.
Rezultāts:
Speciālists veic nekustamā īpašuma dokumentu analīzi, nosaka, vai viss ir
kārtībā. Parasti, dokumentu komplekts nav pilns. Jūs saņemat pilnīgu
instrukciju, kādi dokumenti Jums ir nepieciešami un kur un kā Jūs tos varat
saņemt.
·
Darījuma finansiālā aspekta analīze.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par jebkādiem izdevumiem, kas nepieciešami šāda
darījuma veikšanai.
·
Kvalitatīva reklāmas materiāla sagatavošana un izvietošana
visos iespējamajos resursos.
Rezultāts:
informācija par maiņas objektu ir plaši izplatīta mērķauditorijas vidū.
·
Regulāru reklāmas pasākumu nodrošinājums, tai skaitā
nekustamā īpašuma parādīšana.
Rezultāts:
Mūsu speciālists komunicē ar potenciālajiem pārdevējiem, izbrauc uz katru
objekta rādīšanas reizi. Darbs tiek pildīts līdz gala rezultātam.
·
Potenciālo kontraģentu piedāvājuma analīze, iepriekšējas
pārrunas.
Rezultāts:
Jūs saņemat patiesu informāciju par iespējamo darījuma realizācijas kārtību.
·
Izziņu un citu dokumentu, kuri nepieciešami darījuma
noslēgšanai, saņemšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat pilnu nepieciešamo dokumentu sarakstu, kā arī visu dokumentu
saņemšanai nepieciešamo institūciju darba laiku un atrašanās vietu
uzskaitījumu.
·
Nepieciešamo iesniegumu noformēšana, to iesniegšana Rīgas
Domes komunālajā departamentā.
Rezultāts:
Jūs saņemat palīdzību iesniegumu noformēšanā.
·
Rīgas Domes komunālā departamenta komisijas sēžu norises
laika kontrole.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par pozitīvu lēmumu un atļauju maiņas saņemšanai
iespējami īsā laikā.
·
Palīdzība klientam maiņas atļaujas saņemšanas procesā.
Rezultāts:
Jūs saņemat konsultācijas un atbalstu maiņas atļaujas saņemšanas procesā.
·
Savstarpējo norēķinu uzraudzība starp apmaiņas pusēm,
nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus drošības
pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat speciāli Jums izstrādātu savstarpējo norēķinu kārtību, kas
maksimāli atbilst drošībai.
·
Līgumattiecību izbeigšana ar komunālo pakalpojumu
piegādātājiem (Latvijas Gāze, Latvenergo, namu pārvaldēm) visiem darījuma
dalībniekiem, visu darījuma dalībniekiem komunālo maksājumu rēķinu apmaksas
pirms nekustamā īpašuma lietošanas termiņa beigām kontrole, palīdzība
darījuma dalībniekiem deklarēties jaunajā dzīves vietā.
Rezultāts:
Jūs iegūstat izbeigtas līgumattiecības
ar komunālo pakalpojumu piegādātājiem
iepriekšējā dzīves vietā, un jaunus līgums attiecībā uz tādu pašu
pakalpojumu saņemšanu Jūsu jaunajā dzīves vietā.
·
Konsultācijas nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanā.
Rezultāts:
Jūs saņemat pārliecību par to, ka Jūsu kontraģentam nākotnē nebūs pretenziju
pret Jums.
·
Nepieciešamības gadījumā jebkuru speciālistu pieaicināšana
speciālo pakalpojumu sniegšanai – jebkura veida problēmu, kas saistītas ar
nekustamā īpašuma (santehnikas, elektrības, slēdzenes, u.c.) ekspluatāciju
novēršana.
Rezultāts: Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu
koordinātes, kuri pierādījuši savu kvalifikāciju sadarbībā ar citiem uzņēmuma
klientiem.
|
Rezultāts: Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu
koordinātes, kuri pierādījuši savu kvalifikāciju sadarbībā ar citiem uzņēmuma
klientiem.
Комментариев нет:
Отправить комментарий