Uzņēmuma EKOCENTRS darbinieku rīcība,
pārdodot komercobjektus.
·
Situācijas novērtējums, noskaidrojot klienta vajadzības,
konsultācija.
Rezultāts:
Jūs iegūstat informāciju, kas nepieciešama, lai novērtētu reālo
situāciju un pieņemtu visefektīvāko lēmumu.
·
Fotosesija.
Rezultāts:
Profesionāli veiktas Jūsu nekustamā īpašuma fotogrāfijas, kas atspoguļo tā
labākās puses.
·
Nekustamā īpašuma dokumentu studēšana.
Rezultāts:
Speciālists veic nekustamā īpašuma dokumentu analīzi, nosaka, vai viss ir
kārtībā. Parasti dokumentu komplekts nav pilns. Jūs saņemat pilnīgu
instrukciju, kādi dokumenti Jums ir nepieciešami un kur un kā Jūs tos varat
saņemt.
·
Komercobjekta ekonomiskās situācijas analīze.
Rezultāts:
Jūs saņemat biznesa analīzi par peļņu un apgrozījumu un varat noteikt objekta starta cenu, ņemot vērā pilnu ainu.
·
Darījuma finansiālā aspekta un uz objektu attiecināmo
nodokļu analīze.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par to, kādi nodokļi Jums būs jāmaksā.
·
Darījuma stratēģijas izstrāde, pārdošanas shēmas
sagatavošana.
Rezultāts:
Jūs saņemat optimālu darījuma shēmu un saprotat, kā tas norisināsies.
·
Kvalitatīva reklāmas materiāla sagatavošana un iespējamo
potenciālo pircēju iepazīstināšana, reklāmas izvietošana visos iespējamajos
resursos.
Rezultāts:
informācija par pārdodamo objektu ir ievietota pareizi un izplatīta tikai
mērķauditorijas vidū, obligāti ievērojot konfidencialitāti. Jūs varat
neuztraukties par to, ka reklāmas kampaņa kaut kādā veidā skars Jūsu biznesu.
·
Regulāru reklāmas pasākumu nodrošinājums, tai skaitā
nekustamā īpašuma parādīšana.
Rezultāts:
Mūsu speciālists komunicē ar potenciālajiem pārdevējiem, izbrauc uz katru
objekta parādīšanas reizi. Darbs tiek pildīts līdz gala rezultātam.
·
Potenciālo pircēju piedāvājuma analīze, iepriekšējās
pārrunas.
Rezultāts:
Jūs saņemat patiesu informāciju par iespējamo pircēju un viņa iespējām, kā
arī piedāvājumu par iespējamajiem darījuma veikšanas paņēmieniem.
·
Izziņu un citu darījuma noslēgšanai nepieciešamo dokumentu
saņemšana.
Rezultāts:
jūs saņemat pilnu nepieciešamo dokumentu sarakstu, kā arī visu dokumentu
saņemšanai nepieciešamo institūciju darba laiku un atrašanās vietu uzskaitījumu.
·
Tāda pirkšanas-pārdošanas līguma izstrāde un saskaņošana,
kas atspoguļo darījuma būtību.
Rezultāts:
Jūs saņemat pirkšanas-pārdošanas līguma paraugu, kurā ievērotas Jūsu
intereses.
·
Nepieciešamības gadījumā (aizņēmuma līguma esamība
pārdevējam, pircēja nepieciešamība saņemt kredītu u.tml.) – palīdzība
pārrunās ar banku, nepieciešamo saskaņojumu saņemšana, darījuma konta
atvēršana.
Darījuma kontrole pirkšanas-pārdošanas līguma un
nostiprinājuma lūguma Zemesgrāmatā parakstīšanas gaitā.
Rezultāts:
Jūs saņemat visus nepieciešamos skaidrojumus līguma parakstīšanas gaitā.
Nepieciešamības gadījumā mēs veicam līguma korekcijas.
·
Savstarpējo norēķinu uzraudzība starp pārdevēju un
pircēju, nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus drošības
pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat speciāli Jums izstrādātu savstarpējo norēķinu kārtību, kas
maksimāli atbilst drošībai.
·
Pārdevēja Līgumattiecību izbeigšana ar komunālo
pakalpojumu piegādātājiem (Latvijas gāze, Latvenergo, namu pārvaldēm) visu
komunālo maksājumu rēķinu apmaksas kontrole pirms objekta nodošanas pircējam.
Rezultāts:
Jūs iegūstat līgumattiecību pārtraukšanu
ar komunālo pakalpojumu piegādātājiem šajā objektā.
·
Līdzdalība nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanā.
Rezultāts:
Jūs saņemat pārliecību par to, ka Jūsu pircējam nākotnē nebūs pretenziju pret
Jums.
·
Nepieciešamības gadījumā jebkuru speciālistu pieaicināšana
speciālo
pakalpojumu sniegšanai – jebkura veida problēmu, kas saistītas ar nekustamā
īpašuma (santehnikas, elektrības, slēdzenes, u.c.) ekspluatāciju novēršana.
Rezultāts:
Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu koordinātes, kuri pierādījuši savu
kvalifikāciju sadarbībā ar citiem uzņēmuma klientiem.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий