Uzņēmuma
EKOCENTRS
darbinieku rīcība garāžas maiņas gadījumā.
·
Situācijas novērtējums. Nekustamā īpašuma apskate,
noskaidrojot klienta vajadzības, konsultācija.
Rezultāts:
Jūs iegūstat informāciju, kas nepieciešama, lai novērtētu reālo
situāciju un pieņemtu visefektīvāko lēmumu.
·
Nekustamā īpašuma dokumentu studēšana.
Rezultāts:
Speciālists veic nekustamā īpašuma dokumentu analīzi, nosaka, vai viss ir
kārtībā. Parasti dokumentu komplekts nav pilns. Jūs saņemat pilnīgu
instrukciju, kādi dokumenti Jums ir nepieciešami un kur un kā Jūs tos varat
saņemt.
·
Darījuma finansiālā aspekta un uz objektu attiecināmo
nodokļu analīze.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par to, kādi nodokļi un kad Jums būs jāmaksā.
·
Regulāru reklāmas pasākumu nodrošinājums, tai skaitā
nekustamā īpašuma parādīšana.
Rezultāts:
Mūsu speciālists komunicē ar potenciālajiem pircējiem, izbrauc uz katru objekta
parādīšanas reizi. Darbs tiek pildīts līdz gala rezultātam.
·
Darījuma saskaņošanas un noformēšanas procedūras un
pirkšanas-pārdošanas līguma projekta, kas atspoguļo darījuma būtību,
izstrāde.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par darījuma noformēšanas kārtību un
pirkšanas-pārdošanas līguma projektu, kurā ir ņemtas vērā Jūsu intereses.
·
Palīdzība, parakstot līgumu par lietotāja tiesību pāreju
vai pirkšanas-pārdošanas līgumu, kā arī lūgumu par nostiprinājumu
Zemesgrāmatā.
Rezultāts:
Jūs saņemt visus nepieciešamos skaidrojumus līguma parakstīšanas procesā.
·
Savstarpējo norēķinu pavadīšana starp pārdevēju un
pircēju, nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus
drošības pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat speciāli Jums sagatavotu savstarpējo norēķinu kārtību, kas
maksimāli atbilst drošībai.
·
Klātbūtne nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanā.
Rezultāts:
Jūs saņemat pārliecību par to, ka nākotnē pircējam nebūs pret Jums
pretenziju.
|
Rezultāts:
Jūs saņemat palīdzību iesniegumu noformēšanā.
·
Rīgas Domes komunālā departamenta komisijas sēžu norises
laika kontrole.
Rezultāts:
Jūs saņemat informāciju par pozitīvu lēmumu un atļauju maiņas saņemšanai
iespējami īsā laikā.
·
Palīdzība klientam maiņas atļaujas saņemšanas procesā.
Rezultāts:
Jūs saņemat konsultācijas un atbalstu maiņas atļaujas saņemšanas procesā.
·
Savstarpējo norēķinu uzraudzība starp apmaiņas pusēm,
nepieciešamības gadījumā – konsultācijas. Iespējama papildus drošības
pasākumu nodrošināšana.
Rezultāts:
Jūs saņemat speciāli Jums izstrādātu savstarpējo norēķinu kārtību, kas
maksimāli atbilst drošībai.
·
Līgumattiecību izbeigšana ar komunālo pakalpojumu
piegādātājiem (Latvijas Gāze, Latvenergo, namu pārvaldēm) visiem darījuma
dalībniekiem, visu darījuma dalībniekiem komunālo maksājumu rēķinu apmaksas
pirms nekustamā īpašuma lietošanas termiņa beigām kontrole, palīdzība
darījuma dalībniekiem deklarēties jaunajā dzīves vietā.
Rezultāts:
Jūs iegūstat izbeigtas līgumattiecības
ar komunālo pakalpojumu piegādātājiem
iepriekšējā dzīves vietā, un jaunus līgums attiecībā uz tādu pašu
pakalpojumu saņemšanu Jūsu jaunajā dzīves vietā.
·
Konsultācijas nekustamā īpašuma nodošanas gaitā, palīdzība
nodošanas-pieņemšanas akta parakstīšanā.
Rezultāts:
Jūs saņemat pārliecību par to, ka Jūsu kontraģentam nākotnē nebūs pretenziju
pret Jums.
·
Nepieciešamības gadījumā jebkuru speciālistu pieaicināšana
speciālo pakalpojumu sniegšanai – jebkura veida problēmu, kas saistītas ar
nekustamā īpašuma (santehnikas, elektrības, slēdzenes, u.c.) ekspluatāciju
novēršana.
Rezultāts: Jūs saņemat pieredzējušu speciālistu
koordinātes, kuri pierādījuši savu kvalifikāciju sadarbībā ar citiem uzņēmuma
klientiem.
Комментариев нет:
Отправить комментарий